Директор КУ "Інклюзивно-ресурсний центр"

Станко Богдана Любомирівна


Директор центру:

-  планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців центру;

- призначає на посади фахівців центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства, затверджує їх посадові інструкції;

-  створює належні умови для продуктивної праці фахівців центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

Практичний психолог

Лівак Євгенія Василівна

 Практичний психолог керується в роботі Етичним кодексом психолога. 

- Зберігає професійну таємницю, не поширює відомостей отриманих у процесі діагностики, консультування або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди дитині чи її оточенню.

- Проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини.

- Підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси в дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.).

- Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.

Учитель-дефектолог
Цільо Ілона Йосипівна

Учитель-дефектолог - це педагог, який працює з дітьми, які мають затримку психічного розвитку, дітьми з інтелектуальною недостатністю та проводить корекційно-виховну роботу з дітьми цієї категорії, у тому числі:

  • проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини;
  • підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси в дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.);
  • розвиває комунікативну та мовну діяльність дітей;
  • проводить консультування батьків, під час якого батьки навчаються необхідних прийомів навчання й виховання своєї дитини.

Учитель-логопед
Дубанич Мирослава Іванівна

Учитель-логопед - це педагог, який працює з дітьми, які мають мовленнєві порушення, а також здійснює корекційно-виховну роботу з дітьми даної категорії, у тому числі:

  • розробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання й виховання кожної дитини з мовленнєвими порушеннями;
  • вивчає та фіксує стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку;
  • проводить навчально-виховну та корекційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення;
  • постійно підтримує зв'язки з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях освіти та психофізичного розвитку дітей.

Учитель-логопед

Галас Неля Володимирівна

Учитель-логопед - це педагог, який працює з дітьми, які мають мовленнєві порушення, а також здійснює корекційно-виховну роботу з дітьми даної категорії, у тому числі:

  • розробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання й виховання кожної дитини з мовленнєвими порушеннями;
  • вивчає та фіксує стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку;
  • проводить навчально-виховну та корекційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення;
  • постійно підтримує зв'язки з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях освіти та психофізичного розвитку дітей.

Практичний психолог

Кізляк Мар'яна Василівна

Практичний психолог керується в роботі Етичним кодексом психолога.

- Зберігає професійну таємницю, не поширює відомостей отриманих у процесі діагностики, консультування або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди дитині чи її оточенню.

- Проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини.

- Підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси в дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.).

- Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.

Учитель - фізичний реабілітолог

Роман Яна Михайлівна

- Проводить діагностичну оцінку фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами: визначає рівень її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної та загальної моторики, способу пересування тощо. 

- Веде відповідну документацію інклюзивно-ресурсного центру

- Надає рекомендації для самостійного функціонування

Медична сестра

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати